dimarts, 12 de gener del 2010

tecnologia?


Després de la classe i de la lectura de de “la cultura tecnológica y educación” m’he adonat que la meva idea de tecnologia és basava sobre el mite de la màquina. Deguda a la meva mentalitat occidental creia que tecnologia era tot allò relacionat amb els ordinadors, mòbils, internet… és a dir, de les noves tecnologies. He de dir, que tothom es va quedar sorprés davant de l’afirmació del professor de noves tecnologies, i no és d’extranyar, perquè qui sap que la manera d’organitzar-nos dins la nostra família o un agrupament militar, també són considerats tecnologia?. Ve’t aquí la divisió que de tecnologia es fa: tecnologies organitzatives, artefactuals, simbòliques i biotecnològiques.
Posteriorment de l’explicació vaig poder entendre aquesta visió tant amplia de tecnologia però ara si jo li digues a la meva àvia que les monedes que utilitzem per comprar qualsevol cosa són tecnologia simbòlica pot ser, es riu de mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada